مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-08اقتصادي

بهره برداری از اولین کارخانه تیتانیوم کشور در کهنوج با  ظرفیت 130 هزار تن کنسانتره 


معاون وزیر صمت از تولید سالیانه 130 هزار تن کنسانتره اکسید تیتانیوم در کارخانه کهنوج خبر داد که بعد از 25 سال وارد چرخه تولید شده است.

  - ایسنا/کرمان معاون وزیر صمت از تولید سالیانه 130 هزار تن کنسانتره اکسید تیتانیوم در کارخانه کهنوج خبر داد که بعد از 25 سال وارد چرخه تولید شده است.

  محمدرضا موثقی نیا امروز 17 آبان ماه در حاشیه آغاز بهره برداری از معدن تیتانیوم کهنوج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معدن تیتانیوم کهنوج که بیش از 25 سال به عنوان یک طرح نیمه تمام راکد مانده بود، امروز با پیگیری و برنامه ریزی سازمان صمت جنوب کرمان و همه مسئولان شاهد بهره برداری آن هستیم.

وی با اشاره به میزان برداشت اولیه از این معدن افزود: پیش بینی اولیه سالیانه حدود دو میلیون تن سنگ و خاک برای انتقال به کارخانه در حال احداث است.

رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) با بیان اینکه در کارخانه تیتانیوم کهنوج سالانه حدود 130 هزار تن کنسانتره اکسید تیتانیوم تولید خواهد شد، اظهار کرد: کارخانه تیتانیوم کهنوج اولین کارخانه در ایران است که با این ظرفیت می تواند کنسانتره تیتانیوم تولید کند.

موثقی نیا از تجهیز زنجیره های تولید خبر داد که با همکاری وزارت صمت و ایمیدرو انجام خواهد شد و گفت: در آینده در این کارخانه و با کمک کارشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از اولین کارخانه تیتانیوم کشور در کهنوج با  ظرفیت 130 هزار تن کنسانتره 

بهره برداری از اولین کارخانه تیتانیوم کشور در کهنوج با  ظرفیت 130 هزار تن کنسانتره